#10DTXMAS – Het einde

Hee iedereen, zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is het vandaag Kerstmis, wat betekent dat gisteren normaal gezien de laatste vlog van mijn #10DTXMAS serie online had moeten komen. Dit was niet het geval. Zoals je wel of niet gemerkt hebt, zijn de daarop voorgaande vlogs ook niet online gekomen. Dat komt omdat ik de laatste dagen eigenlijk ook niet meer gevolgd heb, niet omdat ik er geen zin in had, maar omdat ik nu eenmaal veel te doen had. Ik vind dit heel jammer, maar ik denk dat het wat stom is als ik nu gewoon een vlog van elke dag opneem waarin ik zeg wat ik die dag gedaan heb. Dat lijkt me trouwens ook niet zo leuk om te bekijken.
Ik ga wel proberen om vaker te vloggen, maar ik zal er dan voor zorgen dat ik alles wat ik doe aan jullie kan laten zien en dat ik het niet enkel hoef te vertellen (zoals bij de vorige vlogs eigenlijk wel het geval was).

Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Nog een fijne kerst!

Tot de volgende keer!

Plaats een reactie