Fotografiekamp

Hee iedereen,

Ik heb weer even niets gepost (voor mij lijkt het nog langer geleden), aangezien ik op vakantie was. Natuurlijk komen daar ook voluit foto’s en verhalen van op mijn blog, maar eerst wil ik het even hebben over iets anders. Ik ging namelijk voor mijn vakantie op kamp, fotografiekamp! En natuurlijk wil ik jullie de beste kiekjes laten zien! Ik heb trouwens veel meer foto’s met personen er op, maar ik post er geen van op mijn blog.

Hier komen ze dan!

IMG_1731

 

Dit was onze verblijfplaats en ik vond het zo mooi, het groen en de ramen!

 

IMG_1729

 

Dit ging ook om de lijnen, gewoon een gang, maar toch speciaal.

 

IMG_1612

Een mystery men in black! Nee hoor, gewoon iemand die voor een studiolamp staat, maar toch een cool effect!

 

IMG_1521

Natuurlijk moesten mijn fotografie-skills ook deze step onder handen nemen.

 

 

IMG_1861

De mooie lieve hond die we in het bos tegenkwamen.

 

 

 

IMG_1774

Een foto van een fototoestel, inception! 😉

 

 

IMG_1551

Ook een foto van een van mijn beste vrienden van het kamp, terwijl ze een foto neemt! 😉

 

 

IMG_1527

 

En als afsluiter deze mooie bank, wat fotogeniek! 😉

Dat was het dan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer! 😉

2 gedachtes over “Fotografiekamp

Plaats een reactie