Review – Sleek: 578 Storm palette

IMG_1219

Hee iedereen,

Zoals ik in mijn vorige shoplog belooft had, komt er nu een review over het Sleek 578 Storm palette, mijn allereerste Sleek product. Ik ben benieuwd, jij ook?

IMG_1221

Laten we beginnen met de swatches!

IMG_1230              IMG_1234

 

Zonder flits – Met flits

IMG_1249IMG_1251

 

 

 

 

 

 

 

Bovenste rij: v.l.n.r: Sand Storm, Snow Storm, Calm before the Storm, Thunder Storm, Perfect Storm, Firestorm –              Onderste rij: v.l.n.r.: Dust Storm, Gathering Storm, Storm Cloud, Electric Storm, Eye of the Storm, Blackout

Zoals je ziet, wow, wat een pigment! Al werd ik een beetje teleurgesteld door de matte kleuren, of toch door Calm before the Storm en Eye of the Storm. Ze zijn wel vrij goed gepigmenteerd, maar tussen al die andere mooie kleuren vallen ze een beetje weg. En de kleuren van de onderste rij (behalve Eye of the Storm) en Thunder Storm vind ik echt ge-wel-dig! Goed gedaan, Sleek!

IMG_1268              IMG_1262IMG_1263

Zo ziet mijn uiteindelijke ooglook er uit! Zo mooi! Op het ooglid heb ik vooral Calm before the Storm (die meer pigment leek te hebben op mijn oog dan op mijn arm) met in de buitenste ooghoek ook nog wat Perfect Storm. In de crease heb ik een mix van Eye of the Storm (goed genoeg om de crease wat te definiëren), Fire Storm en Dust Storm. Als highlighter gebruikte ik de mooie kleur Snow Storm en als eyeliner gebruikte ik Blackout, ik hou van deze oogschaduw als eyeliner! 🙂

IMG_1261

 

Dit is de full-face foto, eigenlijk heb ik hier niets anders op dan mijn ooglook en een klein beetje foundation.

IMG_1271

Hier mijn schematje van hoe het op mijn oog zit, voor als je het begrijpt. 😉

IMG_1224

 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik ben zeer enthousiast en zou zeker nog een paar (veel!) Sleek paletten willen hebben! Wat is jouw Sleek-ervaring?

Tot de volgende!

Plaats een reactie