Graffiti

Hee iedereen,

Ik ben weer terug van Graffiti-kamp. Ik wou jullie graag laten zien wat ik allemaal gecreeërd heb, met anderen of alleen, geschetst of ge’graff’t (met graffiti gespoten), tijdens of na het kamp. De graffiti is trouwens allemaal op krimpfolie gespoten, die tussen bomen werd opgehangen.

IMG_1146

Deze ‘piece’ maakten we met heel ons kamp en het was om de ouders te verwelkomen, aangezien we maar met 7 waren, deed iedereen één letter. Ik maakte de E.

IMG_1149

Dit is de achterkant van onze mooie Welkom. Dit zijn allemaal tags met namen en manieren om afscheid te nemen.

IMG_1157

Op een dag was onze opdracht een dier en natuurlijk maakte ik een uil! 😉

IMG_1158

Onze monitor maakte die dag deze mooie aap. (Hij houdt zijn hand op zijn mond, omdat hij onder water zit.)

IMG_1160

IMG_1159

Dan was er een challenge, 4 tegen 4 (toen waren we nog met 8). Ik zat in het eerste team en de opdracht was om Kamp en 14 in een ‘piece’ te brengen.

IMG_1164

IMG_1178
En dit zijn nog een paar sketches van mij van toen ik al thuis was. Als eerste Sketching en als tweede Dance.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende! 🙂

Plaats een reactie