Review: Max & More Smoky duo sticks

Hee iedereen,

Hier ben ik weer en dit keer heb ik een review voor jullie. Ik ga de smoky duo sticks van de action (Max & More) voor jullie reviewen. Zoals ik volgende week ook in mijn birthday haul + shoplog ga laten zien, heb ik twee pakketjes met smoky duo sticks gekocht en per pakketje zaten er 2 duo sticks in.

Dit zijn ze alle vier. Ze kwamen dus per twee en ik heb de combinaties Funky Jungle & Silver Highlights en Nature Nude & Smoky Night. Maar aangezien ik ze al had uitgepakt weet ik niet meer zeker welke Smoky Night is en welke Silver Highlights, maar ik denk dat het wel klopt bij de foto’s (niet zeker…).

Dit is Funky Jungle, een mooie groene basis en een bruine ‘liner’.

Dit is Silver Highlights (denk ik dan toch, ik weet niet zeker of deze en de volgende qua naam kloppen…), deze heeft een mooie zilver basis en een donkerder zilver als ‘liner’.

Dit is (volgens mij) Smoky Night (maar het zou dus even goed Silver Highlights kunnen zijn…), deze heeft een mooie witte shimmery-basis en een zwarte (ook met glitters) ‘liner’.

En dan als laatste Nature Nude ook heel mooi vind ik, een licht bruine/ perzik-achtige basis en een donkere bruine ‘liner’.

En hier zijn de swatches altijd eerst de basissen en daarna de liners en van boven naar onder is de volgorde: Funky Jungle, Silver Highlights, Smoky Night (of omgekeerd) en Nature Nude.

Ik vind ze qua kleur erg mooi, zeker de liners vind ik erg goed en goed gepigmenteerd, de basissen wat minder, maar die zijn door hun shimmer wel erg mooi, die kan je anders ook gewoon als oogschaduwbasis gebruiken.

 

Dus dat was mijn review van deze smoky duo sticks, ik vind ze leuk, zeker voor hun prijs (je kan ze kopen bij de action voor volgens mij ongeveer €1). Wat vinden jullie ervan? Laat maar iets weten!

 

Tot de volgende!! 🙂

 

Plaats een reactie